Pogosta vprašanja

1. Kako naročim?

2. Je za naročilo pri Jessyss.com potrebna registracija?

3. Kako lahko plačam naročeno?

4. Je plačilo s kartico varno?

5. Kako poteka plačevanje s kartico?

6. Kdo dostavi naročilo in kam?

7. Kdaj dobim naročeno?

8. Kakšni so stroški dostave?

9. Kako izberem artikel?

10. Kako izberem velikost?

11. Kako vem, da bom prejela točno to, kar sem naročila?

12. Kaj, če mi naročeno ne odgovarja?

13. Ali lahko naročeno zamenjam?

14. Kakšni so stroški zamenjave?

15. Kaj naredim, če želim reklamirati prejeto?

16. Kako vam lahko zaupam, da bom naročeno tudi dobila?

17. Kako vam lahko zaupam, da plačano tudi dobim?

__________________________________________________________________________________________________________________________

1. Kako naročim?

Spletna stran Jessyss.com je prijazna uporabniku in vam omogoča enostavno naročanje. S klikom izberete artikel, dodate velikost in barvo artikla, kjer je potrebno, ter s klikom na gumb V KOŠARICO potrdite izbiro. Nakupovanje lahko nadaljujete ali potrdite naročilo s klikom na gumb NA BLAGAJNO. Tu vpišete naslov dostave in izberete način plačila. S klikom na gumb ZAKLJUČITE NAROČILO je postopek naročanja končan. Na email naslov, ki ste ga vpisali ob naročanju, prejmete elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke. Tako, postopek naročanja je končan, izbrani artikel bo kmalu pri vas.

2. Je za naročilo pri Jessyss.com potrebna registracija?

Ne, registracija ni potrebna, saj je Jessyss.com spletna stran namenjena širokemu krogu uporabnikov in nima omejenega dostopa.

3. Kako lahko plačam naročeno?

Jessyss.com ponuja več načinov plačila. Ne glede na to katerega boste izbrali, naročene artikle boste prejeli. Izbirate lahko med plačilom ob dostavi, plačilom s kreditno kartico, plačilom z možnostjo Paypal ali plačilom po predračunu. Vsako plačilo ima svoje prednosti, izbira pa je prepuščena vam. Na kratko: če želite plačati artikel po prejemu, izberite plačilo ob dostavi. Pazite le, da imate ob prevzemu dovolj gotovine za plačilo ter upoštevajte, da morate dostavljalcu Pošte Slovenije poravnati še strošek provizije plačila (1,05 eur); če želite poenostaviti prejem ali ne želite plačevati z gotovino, izberite plačilo s kreditno kartico MasterCard ali Visa; če ste že registrirani uporabnik Paypala in vam njegova enostavnost odgovarja, ga izberite; lahko pa plačate neposredno na naš bančni račun in vam na email pošljemo račun za plačilo. Izbira je vaša.

4. Je plačilo s kartico varno?

Da. Jessyss.com je avtorizirana spletna stran s strani izdajatelja bančnih kartic MasterCard in Visa, kar omogoča varno plačevanje preko zaščitenega bančnega plačilnega sistema. Poslujemo v skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard), ki nam ga  omogoča banka ABANKA d.d. kot nosilec in upravitelj plačilnega sistema, s katero ima ponudnik sklenjeno pogodbo o sprejemanju bančnih plačilnih kartic za plačila na spletu. Plačilni sistem je avtoriziran s strani izdajateljev plačilnih kartic, kar je označeno z logotipoma  »Verified by Visa« in »MasterCard secure code« . Povezava med vašim računalnikom in plačilnim sistemom banke je varna, saj uporablja najnovejše standarde šifriranja.

5. Kako poteka plačevanje s kartico?

Ob naročilu lahko pri načinu plačila izberete »Kreditne kartice«, kjer vpišete zahtevane podatke. Vaši podatki in podatki bančne kartice niso dostopni nepooblaščenim osebam, saj celotno plačilo poteka preko zaščitenega bančnega plačilnega sistema, ki ga omogočata izdajatelja kartic MasterCard in Visa. Dostopa do vaših podatkov nima niti ponudnik, saj ga izdajatelj kartic zgolj obvesti o znesku plačila in plačniku. Izdajatelj kartic po vaši potrditvi in potrditvi ponudnika uredi transakcijo plačila na ponudnikov račun. Tako je plačevanje s karticami zaščiteno, varno za uporabnika in predvsem enostavno.

6. Kdo dostavi naročilo in kam?

Pošiljke za Jessyss dostavlja Pošta Slovenije na naslov, ki ga navedete ob naročilu. Pošta običajno dostavlja dopoldan. Če takrat niste dosegljivi, dobite obvestilo o možnosti lastnega prevzema pošiljke, ki je navadno na najbližji pošti.

7. Kdaj dobim naročeno?

Pri Jessyss si posebej prizadevamo, da je naročilo dostavljeno hitro, v dnevu ali dveh. Naročeni artikel Jessyss odpošlje takoj naslednji dan po naročilu, če naročite dovolj zgodaj, približno do 15.00 ure, pa še isti dan. Pošta Slovenije potrebuje za dostavo običajno en delovni dan. Tako prejmete naročeno že naslednji dan ali najkasneje čez dva dni po oddaji naročila. Upoštevajte le, da ob vikendih in praznikih dostav ni.

8. Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave je 2,95 eur na pošiljko. Če skupni znesek vašega naročila presega 50 eur, je dostava brezplačna. Pri plačilu s kreditno kartico, Paypal ali po predračunu, dodatnih stroškov ni. Le pri plačilu ob dostavi vam Pošta Slovenije za plačilo z gotovino zaračuna dodaten strošek provizije plačila v višini 1,05 eur.

9. Kako izberem artikel?

Na spletni strani jessyss.com je iskanje artiklov zelo enostavno, saj so artikli umeščeni v različne kategorije, s katerimi lahko omejite iskanje (npr. hlače, majice, plašči, itd.). Prav tako lahko omejite iskanje glede na velikost, barvo ali razpon vrednosti artikla ter tako zožite izbor. Ko najdete artikel, ki vam je všeč, kliknite nanj, določite velikost in barvo (če je potrebno) in s klikom na gumba V KOŠARICO ter NA BLAGAJNO potrdite nakup. Tako, izbira je končana.

10. Kako izberem velikost?

Vsak artikel je na voljo v različnih velikostih, ki so izpisane ob artiklu. Oblačila so običajno označena v naslednjih velikostih, označenih z mednarodno oznako (od manjše do večje številke): XS, S, M, L, XL, XXL ali evropskih konfekcijskih številkah 34, 36, 38, 40, 42, 44 itd.. V kolikor niste prepričani o pravi velikosti, preverite tabelo velikosti, ki je na voljo tukaj.

11. Kako vem, da bom prejela točno to, kar sem naročila?

Po končanem naročilu boste na email naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli vse podatke naročila. Prepričajte se, da so pravilni, mi pa bomo poskrbeli, da dobite, kar ste naročili.

12. Kaj, če mi naročeno ne odgovarja?

Brez skrbi. Če vam naročeni artikel ne ustreza, ga lahko vrnete. Najkasneje v 14 dneh po prejemu pošiljke nas morate o tem obvestiti na email naslov info@jessyss.com. Artikel nam vrnite v 15 dneh od dneva vašega obvestila. Pazite le, da vračate nenošen in nepoškodovan artikel, v originalni embalaži. Po prejemu artikla vam bomo v celoti vrnili denar ali, če boste tako želeli, zamenjali za drugi artikel.

13. Ali lahko naročeno zamenjam?

Seveda. Svoje želje nam sporočite na naš email info@jessyss.com, kar lahko storite v 14 dneh od prejema naročila. Vrnite nam naročeno, pazite le, da je artikel nenošen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Nov artikel vam bomo poslali takoj po prejemu.

14. Kakšni so stroški zamenjave?

Edini strošek je strošek poštnine po ceniku Pošte Slovenije.

15. Kaj naredim, če želim reklamirati prejeto?

Če želite reklamirati prejeto, nas o tem obvestite na email info@jessyss.com. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili in vam ponudili rešitev (zamenjava za isti ali drugi artikel, vračilo denarja ali popravilo).

16. Kako vam lahko zaupam, da bom naročeno tudi dobila?

Pri Jessyss se zelo trudimo, da izpolnimo vaše želje. Po oddanem naročilu prejmete email z obvestilom o naročenih artiklih. Preverite, ali se ujemajo s tem, kar ste želeli, saj bomo pošiljko pripravili na podlagi vašega potrjenega naročila. Pred pošiljanjem vedno skrbno preverimo podatke in poskrbimo za pravilno odpremo, če pa vendarle pride do pomote, bomo na lastne stroške storili vse, da popravimo napako.

17. Kako vam lahko zaupam, da plačano tudi dobim?

Nismo muha enodnevnica, ampak resno podjetje z dolgoročnim načinom dela. Na trgu smo prisotni že nekaj časa in zadovoljne stranke so naš cilj in naš uspeh, za katerega trdo delamo. Vemo tudi, da dober glas seže v deveto vas, zato boste naročeno tudi prejeli.

VEČ O JESSYSS NA:

Artikel je bil dodan na listo želja.

NADALJUJ

Na spletni strani jessyss.si
uporabljamo piškotke predvsem za
boljše delovanje strani in prijetnejšo
uporabniško izkušnjo.

Z nadaljnjo uporabo se strinjate z
uporabo piškotkov.

STRINJAM SE